۱۴۰۳-۰۵-۰۳ ۰۷:۰۰:۰۰

خرید وان جکوزی در گیلان قیمت عالی | مستقیم از کارخانه

وان جکوزی در استان گیلان

وان جکوزی در استان گیلان

قبل از اینکه شروع کنیم به توضیح دادن در مورد اینکه چطوری می‌توانید اقدام به خرید وان جکوزی در استان گیلان کنید اجازه بدهید مقداری از زیبایی‌های این استان بنویسیم. استان گیلان در شمال ایران، بهشت زمینی با طبیعتی بکر و چشم‌نواز است. از کوه‌های سرسبز و جنگل‌های انبوه گرفته تا سواحل خزر و شالیزارهای برنج، گیلان هر آنچه یک طبیعت‌گرد و عاشق سفر به دنبال آن است را به او هدیه می‌دهد. مرکز استان گیلان، با عنوان "شهر باران" شناخته می‌شود و دارای بازار سنتی پررونق، غذاهای محلی خوشمزه و مردمی خونگرم، مقصدی ایده‌آل برای مسافران است. لاهیجان، شهر چای، با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مانند شیخ نشین، بقعه شیخ زاهد و آبشار داماش، هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. سفر به گیلان بدون بازدید از ماسوله، روستای پلکانی معروف، کامل نمی‌شود. این روستای تاریخی با معماری منحصر به فرد خود، در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است. فومن، شهر گل و گیاه، با باغ‌های چای و گل محمدی، مکانی دل‌انگیز برای استراحت و لذت بردن از طبیعت است. سفر به این استان سرسبز، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از زیبایی‌های طبیعت، طعم‌های لذیذ و مردمی مهمان‌نواز خواهد بود.

خرید جکوزی 2 نفره

خرید جکوزی در گیلان - هدیه‌ای برای سلامتی و آرامش شما

استراحت در جکوزی فواید بسیاری برای سلامتی دارد. از جمله این فواید می‌توان به تسکین درد عضلات، رفع خستگی، بهبود گردش خون، سم زدایی بدن و ایجاد حس آرامش اشاره کرد. اگر در استان گیلان زندگی می‌کنید و یا ویلایی در گیلان دارید و به دنبال راهی برای ارتقای سلامتی و روحیه خود هستید، خرید جکوزی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با خرید وان جکوزی در گیلان، بهشت آرامش در دیار باران، منتظر شماست!

کالا 118 نمایندگی فروش بهترین برند‌های وان جکوزی دار در ایران

وان جکوزی خانگی

جکوزی فضای باز روف گاردن

روش خرید جکوزی در شهر‌های استان گیلان 

فروشگاه کالا118 نمایندگی وان جکوزی در هر یک از شهر‌های فومن، آستارا، لاهیجان، لنگرود، رودسر، تالش، صومعه‌سرا استان گیلان دارای نصاب حرفه‌ای می‌باشد و شما با خیال راحت می‌توانید از لینک زیر مدل جکوزی خانگی دلخواه را انتحاب کنید و به راحتی فقط با چند کلیک ثبت سفارش کنید.

در صورتی که قصد خرید جکوزی برای فضای باز یا کنار استخر در استان گیلان را دارید می‌توانید تمامی مدل‌های جکوزی را با قیمت در شهر‌های گیلان و عکس و مشخصات از طریق لینک زیر مشاهده کنید

ثبت سفارش جکوزی در گیلان

خرید آنلاین جکوزی در سایت کالا118 بسیار راحت و آسان است که در ادامه روش ثبت سفارش جکوزی برای گیلان را شرح می‌دهیم :

  1. ورود به صفحه قیمت جکوزی
  2. انتخاب مدل جکوزی
  3. اضافی کردن به سبد خرید
  4. وارد کردن مشخصات و آدرس
  5. انتخاب روش ارسال 
  6. انتخاب نوع پرداخت (آنلاین یا درب منزل)
  7. پرداخت 
  8. تامام
👈️  مشاوره رایگان خرید جکوزی در شهرهای گیلان تماس بگیرید 09194109168  👉

مزایایی خرید اینترنتی جکوزی در استان گیلان

خرید آنلاین جکوزی مزایایی زیادی دارد که در ادامه به چند مورد اشاره می‌شود:

  • مشاهده تمامی مدل‌ها از برند‌های مختلف جکوزی
  • مقایسه قیمت‌ جکوزی‌ها و انتخاب قیمت مناسب
  • مشاوره تخصصی قبل از خرید 
  • خرید آسان و مطمئن
  • ارسال سریع و مطمئن
  • خدمات پس از فروش

قیمت وان جکوزی در استان گیلان

قیمت وان جکوزی در استان گیلان

قیمت جکوزی در شهرهای گیلان شاید در خرید حضوری متفاوت باشد بسته به تعداد فرشنده در اون شهر و رقابت احتمالا در یکی از شهرهای گیلان مانند رودسر یا تالش و آستارا به نسبت شهر‌های بزرگ شاید قیمت بالاتری داشته باشد ولی در سایت کالا118 فرقی ندارد شما از رودسر جکوزی ثبت سفارش کنید یا لاهیجان مناسب‌ترین قیمت را به صورت آنلاین مشاهده می‌کنید. لازم به ذکر است قیمت جکوزی به عوامل مختلفی مانند برند، مدل، ظرفیت، جنس بدنه، امکانات و آپشن‌های جانبی و نوسانات بازار بستگی دارد. با این حال، برای ارائه یک برآورد کلی، می‌توان دسته‌بندی قیمتی جکوزی در استان گیلان را به صورت زیر در نظر گرفت:

  • جکوزی‌های تک نفره : بین 30 تا 80 میلیون تومان
  • جکوزی‌های دو نفره: بین 38 تا100 میلیون تومان
  • جکوزی‌های چهار نفره: بین 65 تا 120 میلیون تومان
  • جکوزی‌های شش نفره: بین 95 تا 250 میلیون تومان
  • جکوزی‌های هشت نفره: بین 140 تا 300 میلیون تومان

قبل از خرید، تمامی مدل‌های جکوزی را در سایت بررسی کنید و در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهامی می‌توانید به صورت رایگان با شماره 09194109168 تماس بگیرید.

جکوزی 6 نفره

چه عواملی در انتخاب جکوزی موثر است؟

  • اندازه جکوزی: متناسب با فضای موجود و تعداد افرادی که از جکوزی استفاده می‌کنند، اندازه جکوزی را انتخاب کنید.
  • جنس جکوزی: جکوزی‌ها از جنس‌های مختلفی مانند اکریلیک، فایبرگلاس و استیل تولید می‌شوند. هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.
  • سیستم گرمایشی: سیستم گرمایشی جکوزی باید کارایی بالا و مصرف انرژی پایینی داشته باشد.
  • جت‌ها و ماساژورها: تعداد و نوع جت‌ها و ماساژورها بر روی کیفیت ماساژ و لذت استفاده از جکوزی تاثیرگذار است.
  • قیمت: بودجه خود را مشخص کنید و سپس به دنبال جکوزی متناسب با آن بگردید.

سوالات متداول در مورد خرید جکوزی در گیلان

    • هزینه نصب جکوزی در  شهر‌های فومن، آستارا، لاهیجان، لنگرود، رودسر، تالش، صومعه‌سرا استان گیلان چقدر است؟

    هزینه نصب جکوزی در اکثر شهر‌های استان گیلان بستگی به ابعاد و ظرفیت جکوزی‌ها در حدود 1.5 الی 4 میلیون تومان می‌تواند متغیر باشد و خدمات اضافی مانند لوله‌کشی و برق‌کشی هم تاثیر در بالا رفتن این مبلغ دارد.

    • هزینه نگهداری از جکوزی در استان گیلان به نسبت تهران زیاد است؟

    جواب این سوال با توجه به آب هوای استان گیلان می‌تواند مثبت باشد ولی در حالت کلی هزینه نگهداری از جکوزی به عوامل مختلفی مانند اندازه جکوزی، نوع سیستم گرمایشی، میزان استفاده و مواد شیمیایی مورد نیاز بستگی دارد. اما به طور کلی هزینه نگهداری از جکوزی چندان بالا نیست.

    • آیا نصب جکوزی در خانه‌های قدیمی شهرهای گیلان امکان‌پذیر است؟

    بله، نصب جکوزی در خانه‌های قدیمی به شرط فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز برای نصب جکوزی، مانند آب سرد و گرم، برق کشی و چاه فاضلاب امکان‌پذیر است.

    • آیا نصب جکوزی نیاز به تخصص خاصی دارد؟

    بله، نصب جکوزی به تخصص و تجربه نیاز دارد. بهتر است نصب جکوزی را به افراد متخصص بسپارید تا از عملکرد صحیح و طول عمر بیشتر جکوزی اطمینان حاصل کنید.

    • مصرف برق جکوزی چقدر است؟

    هزینه برق مصرفی جکوزی خانگی زیاد نیست ولی در صورتی که جکوزی شما از نوع جکوزی‌های بزرگ چند نفری باشد مصرف برق بین 1500 الی 5000 وات در ساعت برق مصرف می‌کنند.

    • گارانتی و خدمات پس از فروش جکوزی‌ها در گیلان ارائه می‌شود؟

    کالا118 برای تمامی جکوزی‌هایی که از شهر‌های گیلان ثبت سفارش می‌شود گارانتی 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله ارائه می‌دهد این خدمات شامل تعمیرات، تعویض قطعات و پشتیبانی فنی است.

    • چه نوع جکوزی برای آب و هوای گیلان مناسب است؟

    جکوزی‌های فضای باز: با توجه به آب و هوای معتدل گیلان، جکوزی‌های بزرگ فضای باز بسیار محبوب هستند. این جکوزی‌ها امکان لذت بردن از طبیعت و هوای تازه را فراهم می‌کنند.

    جکوزی‌های خانگی: برای استفاده در تمام فصول سال، جکوزی‌های خانگی مناسب‌تر هستند. این جکوزی‌ها می‌توانند در داخل حمام خانه یا در فضایی مسقف قرار بگیرند.

    • آیا قبل خرید جکوزی در استان گیلان مشاوره رایگان می‌دهید؟

    شما می‌توانید با تماس با شماره 09194109168 در هر کدام از شهر‌های گیلان از مشاوره رایگان خرید جکوزی استفاده کنید. این مشاوره از قبل خرید تا هر زمانی که شما نیاز به مشاوره داشته باشید در خدمت شماست.

    • کالا118 نمایندگی کدام برند جکوزی در گیلان است؟

    سایت کالا118 نمایندگی رسمی تمامی برندهای معروف و برتر جکوزی مانند پرشین استاندارد، شاینی، باداب، تنسر ، آرکا و ... را دارد و شما می‌توانید از تمامی این برند‌ها با قیمت کارخانه خرید کنید.

    ثبت نظر